Zasloužilá matka se synem

Rodinka

Rodinka s chatrčí

Ještě jednou rodinka

Sem jsme došli - prostě nikam

Jeden z mála dochovaných úseků deníku:
Čtvrtek 29.1.: Celou noc nám bubnuje na střechu silný déšť, proto vstávání není příliš optimistické. Okolní horskou scenérii můžeme přes hustou mlhu jen tušit, proto se moc nerozhlížíme a vyrážíme v dešti přes zachmuřenou čtyřtisícovku zpět směrem k civilizaci. Jde to rychleji než včera, možná proto, že počasí nám nedovolí loudat se a odpočívat. Máme hlad ale také zimu, proto konzervu tuňáka zhltneme jen na stojáka a spěcháme dál do nižších výškových poloh. Na ponuře působivé planině za hřebenem potkáváme muže a ženu se třemi koňmi a psem, kteří směřují k laguně čert ví za jakým účelem, žena se veze na koni a pán jde pěšky. Když se vesele zdravíme, pán poznamená, že je trochu ošklivé počasí. Jsme rádi, že to uznají i domorodci. Další cesta nám připadá delší než den předtím, asi proto, že jsme unavenější a že si nenalháváme blízkost cíle. Stále prší. Když procházíme kolem naší cabany, kde jsme strávili předchozí dvěnoci, zalévá nás již teplo domova, i když je jinak stále dost hnusně. Slézáme dolů k říčce, jejíž běsný proud již nelze překonat skákáním po kamenech a tak ji projdeme v botách - je nám to už jedno.

Cesta zpět

Zanedlouho nás předhání karavana čtyř koní, kterou pohání sympatická žena a dvě děti.

Cesta zpět na koni

Za další zatáčkou na nás čekají a donutí Míšu, aby si i s batohem sedla na sedlo jednoho z koní. Tím se náš návrat velmi urychluje, protože tempo karavany se blíží běhu. Já mám co dělat, abych ženám stačil, tak skáču přes bahnité kaluže jak se dá. Závěrečný sestup je opravdu úprk a u posledního mostu asi 4 km před vesnicí si vyžádám odpočinek, Míša odmění hodné ženy sedmi soly a loučíme se, i když nás ženy chtěly na koních zavést až do vesnice.

--- tady deník opět končí, protože byl zničen padajícím stromem - viz dále.

Zpátky ve vesnici

Návrat do Leimebamby

Čekání na autobus

Naši kamarádi při čekání na autobus